Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija traži pravdu, ništa više i ništa manje

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 06 decembar 2012 11:44
oli
bravo za naseg aleka
pokorio je ceo svet
srecna je srbija sto ce je voditi sledecih 50 godina
srbija nece izolaciju,kosovo i ostale gluposti
samo sns i eu
Preporuke:
9
52
2 četvrtak, 06 decembar 2012 12:01
Coki
To je sve trebalo mnogo mnogo ranije. Sve ste dali, prodali i izdali a sad glumatate patriotizam i trazite pravdu za Srbiju. U isto vreme postavljate granice i delite drzavu. Zuti su mala deca za vas.
Preporuke:
54
6
3 četvrtak, 06 decembar 2012 12:22
siniša
Kad ja nisam mogao da ga slušam i da pročitam ovaj njegov tekst, možete misliti kako su ga drugi slušali i kako ih je briga.

Kasno Alek.

Svojevremeno su Rusi ponuidili tadašnjem gradonačelniku Bogdanoviću da upre prstom mesto gde hoće most i kakav most hoće, ali on je rekao "nismo zainteresovani".
Međutim Vučić je nadmašio Bogdanovića. Došao Rogozin i rekao, hoćete milijardu dolara, evo vam milijarda, to nije onaj kredit za železnicu, nova milijarda, hoćete da budete jaki, evo vam migove, budite jaki, hoćete rakete s 300, evo vam još bolje s 400, hoćete radna mesta za "vaše ljude" evo vam pa pravite oklopnѕ vozila za indijsko tržište neograničena isporuka.

Još je dodao eto vam sve to, ako vam treba, a vi izvolite u EU ako vam odgovara i predajte Kosovo ako vam odgovara. I šta su uradili, otišli su da mole za EU i dali Kosovo.

Za Vučića je pokojni Bogdanović potpuno transparentan i pošten.
Preporuke:
69
4
4 četvrtak, 06 decembar 2012 12:43
dobar govor
Slažem se u principu sa većinom komentara, ali hajde da budemo pošteni i priznamo da je ovo vrlo dobar i pošten govor. Ali slažem se da je sada kasno.
Preporuke:
25
16
5 četvrtak, 06 decembar 2012 12:58
AntiNWO
Pravda i pomirenje se ne postižu pukim prihvatanjem sveukupne krivice. Takođe pravo je pitanje zašto bi se uopšte i mirili sa nekima koji uporno, bez prestanka i dalje otvoreno rade protiv nas. I manite se te vaše posvećenosti "utvrđivanju pune istine", jer svi vide da vi otvoreno radite protiv naših ljudi koji trunu u haškoj tamnici, skrivate dokumentaciju, ne pružate podršku, puštate na slobodu šiptarske koljače i uopšte rečeno niste ni prstom mrdnuli da pomognete našim ljudima. Nego ih unapred, čak i pre haške farse, osuđujete po medijima, lepeći im etikete zločinaca.
Što se tiče UN iole inteligentno biće na Zemlji zna da je to začetak globalističke opresivne vlade, kao što je i haški tribunal začetak globalističke ne(pravde). Mračna budućnost se upravi i gradi na takvim presedanima.
Preporuke:
31
1
6 četvrtak, 06 decembar 2012 13:33
Hugo
Vučić zahteva pravdu od organizatora nepravde. Kakva je sudbina takvog zahteva, svima je jasno. No dobro, važno da je on rekao i da se slikao za porodični album.
Preporuke:
27
0
7 četvrtak, 06 decembar 2012 14:36
Čarli
Gospodine Vučiću nijeste napomenuli da poslije hapšenja svakoga, od običnog redova do predsjednika države i njihove predaje, sad hapsite i ljude gdje je prenoćio ili uzeo zalogaj hljeba neki od "zločinaca" iz Haga. Nijeste im rekli da je običaj našeg čovjeka da u nevolji ne špija, ne zatvara vrata. Da naš čovjek u suprot njihovim nije kukavica, nije doušnik, neće prokletstvo na potomstvo (izuzev manjeg broja za određenu korist, a misleći da je već Evropejac). Da je naš čovjek već izluđen lažima vlasti, poniženjima, nemaštinom, da je za dugi niz godina diga ruke od sveg onoga što ga je do budimpeštanske ere činilo ponosnim. Da je i vlasti i medijima (čas izuzecima) važnije bilo slikavanje i dodvoravanje bjelosvjetskim ... nego braniti i što češće iznositi istinu o tragičnom periodu i u njemu teškom stradanju. Dokaz za to je i ovaj govor. Pitanje: Koliko je puta javnosti ovo saopštavano i imali sad svrhe osim populizma?????
Preporuke:
20
0
8 četvrtak, 06 decembar 2012 14:59
Dr
Polako, polako. Mi,prvo, moramo među sobom da se dogovorimo da li ima krivice vlasti izabrane na majskim izborima, i kolika je?
Da li su samo oni krivi?
Ko je ponavljao mantru da će EU, pare, raj, iz jedne slavine mleko a iz druge med teći, samo ako isporučimo, jednog, drugog, trećeg... pa jezik da vam otekne dok stignete do 45.
I šta sad? Ajde da se izvinimo za sve što nismo uradili a mogli smo i puj pike ne važi.
Ko je išao pogrbljen u drap mantilu, po kiši na poklonjenje do poglavniku kada su sva pitanja posmatrana demokratski? Ko se vratio iz Zageba kao po... kisao?
Ko se svima, izvinjavao i stigmatizirao narod kome je njegov otac pripadao?
Ko je neustavno i nezakonito isporučio predsednika svoje države?
Ko je podigao optužnice i poternice samo da bi ga ubili što pre jer mu žena i dete nisu mogli doći u posetu?
Ko je pretresao kuću generala Mladića i nalazio naoružanje pri sedmom pretresu?
Ko je zabranio da se neosuđeni, znači nevin, predsednik sahrani u Aleji velikana?
Preporuke:
23
0
9 četvrtak, 06 decembar 2012 15:20
Dr2
Ko je otpuštao snahu gen.Mladića iz preduzeća?
Ko se radovao, a sad ambsaduruje i direktoruje i novinuuređuje, po Trgu republike kada je jedan čovek umro?
Ko nikad nije poslao nekog svog službenika da pita te naše ljude kako su, kako provode zatvorske dane po Hagu? Treba li im što? Vunene čarape? Kafa, možda?
Ko je dozvolio da da nam ovde `aški istražitelji zaplašuju ljude i prete im zatvorom a bez da im je pružio bilo kakvu pravnu pomoć?
Ko nije protestvovao kada se ispostavilo da su istražitelji falsifikovali izjave svedoka a tužioci pokušavali da te izjave prilože u spise?
Ko je štampao plakate filma Maratonci... sa vinjetom Dugo konačšte i slikama političara koji su bili na sahrani pok.predsednika?
A onima koji su prihvatili izvinjenje i hoće da glasaju za one koji su ovo uradili, mogu da poručim : Dao Bog da vam `aški tribunal sudi!
Preporuke:
23
0
10 četvrtak, 06 decembar 2012 17:44
Zvonimir
Zaboravio je Vučić u žaru borbe da spomene šta su njegovi radili u Srpskoj. Koga su protjerali i u kojim količinama. I koliko je za to sudjeno Srba u Republici Srpskoj. Nijedan? Ma šta ne kažete.

Inače jeste li znali da su Rusi od 1990 do 1995 bili najveći doturači oružja u Hrvatsku. Većina Kalašnjikova, Fagoti i sve ostalo dolazilo je iz Rusije, naravno preko posrednika u Madjarskoj i onog trgovca oružjem Zagorca. I onaj S300 za reklamu došao je uz blagoslov Rusa. Na drugom mjestu bila je Argentina a tek an trećem Madjarska. Iz Madjarske dolazilo je oružje iz bivše istočne Njemačke i Ukrajine i Rusije, prethodno sve odobreno od Rusije.

Jer dobar dio tog naoružanja bio je glanc nov, ko ispod (ruskog) čekića. Ko ne vjeruje neka se malo raspita, doći će do neugodnih saznanja (kako ko gleda).
Preporuke:
1
19
11 četvrtak, 06 decembar 2012 17:52
Aleksandar
Ovaj trazi pravdu od ICTY? Kakvo neverovatno nerazumevanje stvari. Pa ne moze se traziti pravda od necega sto je puko sredstvo specijalnog rata protiv Srba.
Preporuke:
9
2
12 četvrtak, 06 decembar 2012 18:21
zaboravio?
Pa, Aco, crni, a kamo 'crna transplatologija'?
Ni reci o trgovini organima! O namernom unistavanju dokumentacije u Hagu??????
Preporuke:
15
0
13 četvrtak, 06 decembar 2012 18:55
Bob
Aca stavio naočare da mu preumljenje ne bude samo mentalno, nego i telesno.
Preporuke:
6
1
14 četvrtak, 06 decembar 2012 20:08
fristajlo
I suviše uglađeno i mlako; no, važnije je ono što je rečeno a da se ne čuje javno.
To čekamo.
Preporuke:
11
0
15 četvrtak, 06 decembar 2012 22:50
Peter RV (1)
Vucic samo produzuje ono sto se formiralo od petog Oktobra t.j. kukanje i plac za pravdu i milost od strane pobjednika Srbije. Nije nam nekim jos uvijek jasno da se nalazimo pred srpskim 'Nirnbergom'.
Niko nikad nije cuo da su saradnici anglo-americkih saveznika bili pozvani na odgovornost zbog zlocina pocinjenih nad njemackim civilima.
Ovaj scenario je bio pripremljen od uglednog harvardskog profesora Danijela Goldhagena cija je kulminacija bila ova Meronova odluka. Srbi su nacisti koje treba primjerno tretirat kao post-hitlerovsku Njemacku. Kakva milost za naciste, kakva pravda, kakvi bakraci.
Goldhagenov plan je predvidjao i primamljive uloge za srpske de-nacifikatore koji su bili halapljivo prihvaceni od nasih post-peto-oktobarskih ambicioznih politicara. Imali smo i Adenauera (Kostunicu) i Vili Brantove (Djindjic,C.Jovanovic) koji su odpratili nas cjelokupni vojni i politicki vrh u Hag, da imitira Nurnberg.
Krivicu za ovo stanje snose i oni koji su prihvatili ovakve uloge.
Preporuke:
6
0
16 četvrtak, 06 decembar 2012 23:04
cica
Ala im je rekao....nego, sta radi ovaj po new yorke? Sta RADI ovaj???!!!! Sutira svoj narod i drzavu.
Preporuke:
2
0
17 petak, 07 decembar 2012 00:26
Srbin iz Srpske
Zvonimir

Bezvezarije tvoje ni pas s maslom ne bi pojeo. Oružje o kojem pričaš Hrvati su dobili od Mađara, a Mađari od Rusa u okviru sporazuma Varšavskog pakta.Da li si ikada imao u rukama taj kalašnjikov?Da jesi znao bi da mu se nakon ispaljenog većeg broja metaka cijev savijala.Nisu Rusi bili toliko ludi da Mađarima daju kvalitetno oružje.
Preporuke:
4
1
18 petak, 07 decembar 2012 19:11
Peter RV (2)
Gdje su bili srpski dalekovidi demokratski 'drzavnici' da objasne Srbima da nikad ne mogu ocekivat pravdu od onih koji su ih proglasili za naciste i- bombardovali? Da mogu jedino ocekivat primjenu anti-nacisticke ideologije, umjesto pravde? Ukljucili su se bili u orkestar Nato-a munjevitom brzinom, blacenjem Milosevica i stim opravdavajuci agresiju na njihov sopstveni narod.
Vucic, umjesto da raskine- nastavlja ovaj kukavicluk.
Ne usudjuje se ni da pomene imena Srba koji came u holandskoj tamnici a kamoli da zahtijeva njihovo oslobodjenje.
Izabrao je kukanje i plac, umjesto da im baci istinu u lice.
Ne place on ni za srpskim zrtvama, nego za njegovom sansom da uvede Srbe u novo-Austro-Ugarsku konjusnicu. Ovo je njegova trauma.
Srbija ostaje na koljenima.
Preporuke:
4
0
19 subota, 08 decembar 2012 17:49
Zvonimir
@Srbine iz Srpske

naivni ste do daske. Recimo da sam upućen malo više od vas. Znate li za ekipu koja je tada drmala Hrvatskom (i dobrim dijelom Jugoslavijom) i koja drma u sjeni i danas. Franjo Gregurić, Nikica Valentić i društvo. Zante li da su oni putovali službeno u Moskvu uoči rata, prije Slobe i Kadijevića. Znate li da je tada dogovorena aminovanje na isporuku ruskog oružja kao i nemiješanje Rusije. Što mislite zašto su Rusi odbili svoju slavensku 'braću' Slobu i Kadijevića. Dok je Tito igrao njihovu igru, vaši Draža i Nedić bili su 100% na zapadnoj + strani nacista. Da li se ikada zapitate zašto Srbija nikad nije pozivana na paradu pobjede antifašizma u Moskvu, a 'naci' Hrvatska uvijek. Pa vi ne znate zbrojiti ni dva i dva.

'Mnogo ste naivni', što bi vaši rekli. Još vi mnogo o politici morate učiti
Preporuke:
1
1
20 subota, 08 decembar 2012 18:00
Zvonimir
nastavak @Srbinu iz RS

A znate li da je 95% oružja koje je Hrvatska dobivala bilo ruskog porijekla, da nije bilo Rusa Hrvatska se ne bi obranila. Znate li da niti jednu pušku Hrvatska nije dobila od Amerike, Francuske, Britanije i ostalih zapadnih zemalja. 95% rusko 5% argentinsko. Znate li da Madjarska 1990 nije smjela da pomisli na izvoz ruskog oružja bez ruske dozvole.

A znate li da je kupljen i od hrv. emigracije plaćen (jedini) pun brod ilegalnog američkog oružja koji je 1991 krenuo iz Amerike u Hrvatsku bio presretnut na dojavu istih tih Amerikanaca i zaplijenjen. kako to objašnjavate. Znate li da je zaplijenjen pun avion oružja sa Antonom Kikašem na dojavu Amerikanaca. Znate li da je Lorens Iglburger zajedno sa Slobom bio američki igrač, preko njega Slobo je dobio od Amera zeleno svjetlo za napad na Hrvatsku i BiH. Slobo je trebao biti gospodar Balkana i američki igrač

Znate li da su Ameri pragmatični, ako im je ineteres danas su vam neprijatelji, sutra saveznici.
Preporuke:
1
0
21 subota, 08 decembar 2012 18:12
Zvonimir
2. nastavak @Srbinu iz RS

Moj poštovani neupućeni Srbine, Ameri su radili za Slobu i Srbiju a Rusi za Hrvte kao protutežu na Balkanu. To još od nikoga niste čuli, a čini se da i nećete jer vas filuju nekim svojim falsificiranim istinama.

Američki nalog Slobi bio je da čim prije završi sa secesionistima da se ne talasa svjetska javnost. No Slobo je imao nesposobnjakoviće, od komandnog kadra do vojnika na terenu. Dopustio si je nedopustivo, Vukovar kao medijski spektakl, Sarajevo, Dubrovnik. Svijet je bio zgrožen a praktični Ameri na brzinu su promijenili stranu. To je uzrokovalo velike tenzije između njih i Francuza i Britanaca koji su ostali na srpskoj strani. Tako su jedni drugima podmetali u BiH, jedni druge sprečavali u intervencijama (npr. Miteran dolaskom u Sarajevo spriječio NATO intervenciju).

Jedini koji se nisu snašli bili su Rusi koji su ostali bez saveza na Balkanu. Ti isti Rusi su do zadnjeg tajnim pregovorima pokušali nagovoriti Hrvatsku da prihvati Južni tok
Preporuke:
1
1
22 nedelja, 09 decembar 2012 17:12
Poštovalac NSPM
E moj Vučiću našao si crkvu u koju ćeš da se moliš prvo se postaraj da ta istorija uđe u školske programe i da mladi o tome uče to je jedini pravi način da žrtve koje si nabrajao ostanu dokaz nauk mladim Srbima kako ne bi grešili i u buduće jer ovo zasigurno nije kraj srpskom stradanju vatikanski filozofi ne odustaju od namere da pokatoliče Balkan pa ti vidi. Nego ili pravi vojsku i državu ili se povlači. Živela Srbija.
Preporuke:
1
0
23 nedelja, 09 decembar 2012 23:29
Arsenije Stanković
Gde je izlaz 1.
Nema se šta dodati niti oduzeti izlaganju gospodina Vučića. Gorak ukus u našim bićima ostavlja ovaj govor ѕbog metodološke nesvrsishodnosti govora. Zapravo, celokupna politička elita Srbije od raspada SFRJ do danas, a i dalje, svodila se na molbeni ton i dokazivanje nečega što je svakome jasno, a najjasnije razbijačima, koje uporno pokušavamo da "prevaspitamo" i natermo ih da priznaju da su na kraju 20.veka učinili zločin protiv čovečnosti rasturanjem suverene države. Pritom, činili smo dnevnopolitičke poteze kojih će se zasigurno, generacije iza nas stideti.Sve što nam se dešava posledica je dugogodišnjeg vođenja diletantske unutrašnje i međunarodne politike i ona ima svoj kontinuitet diktiran logikom:Nisam ja ili mi krivi za ono što su drugi propustili da urade i zašto bih ja da izgubim vlast zbog nećega što se promeniti ne može! Dakle, na političkoj sceni Srbije decenijama imamo autističnu, sitnosopstveničku i nadasve istorijski neodgovornu političku elitu.
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 09 decembar 2012 23:46
Arsenije Stanković
Gde je izlaz 2.
Koliko god je teško priznati istinu, okretanje glave od nje neće pomoći. A istine su sledeće: Bez podrške naroda u Sloveniji, Hrvatskoj, Makedoniji i muslimanskog i hrvatskog naroda u BiH, ne bi bilo moguće da se realizuju ideje tadašnjih antijugoslovenskih lidera, niti kasnije u Crnoj Gori.Sve ostalo su neosnovane političke floskule;Nakon agresije NATO na SRJ, Kumanovski sporazum se tumači kao akt kapitulacije na osnovu koga nam je oduzet deo teritorije čiji građani takođe nisu želeli da žive u državi Srbiji! To što mi taj akt zovemo sporazumom, to je nešto što je korisno za dnevnopolitičku manipulaciju. Zašto Šiptari ne žele sa nama, druga je stvar i nije posledica loše vođene državne politike. Lično, da nisu živeli na vekovnoj teritoriji Srbije, poželeo bih im brz odlazak iz zajednice koja im "Nije odgovarala". Zašto je Srbija, tačnije ko je u njeno ime, dozvolio da demografski faktor odluči o tome čija je teritorija, drugo je pitanje, mleko je odavno prosuto..
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 10 decembar 2012 00:06
Arsenije Stanković
Gde je izlaz 3.
Pledirati da je lako naći izlaz, neozbiljno je. Kao čovek koji poprilično poznaje političku scenu Srbije "iznutra"imam argumente na osnovu kojih mogu da promislim pozitivna rešenja i ona se svode na sledeće:
(1)Rešiti sve političke i ekonomske probleme koji postoje u odnosima sa Vojvodinom, na realnim osnovama, bez pokušaja stranačkih dnevnopolitičkih podvala;(2)Ne srljati u EU po svaku cenu. Ne trebamo mi EU da bi imali ješ jednog sirotana na vratu.Naša insistiranja za posledicu imaju uvek nove uslove i ucene. Zato mudro. Ne istrčavajte odmah sa željama. Međunarodni odnosi su težak oblik trgovine interesima i nadmudrivanja;(3)Sa kosovskim "liderima" ne insistirati na razgovorima. Biti jako oprezan sa terminom "pregovori". Napominjem, pregovara se post festum.Srbija treba da pregovara sa SAD ali ne sa kosovskim. Ja bih sa njima razgovarao nas njihovu inicijativu, nikako na našu. Polako, politika je veština, nije ona teatralno kolačenje očima u Parlamentu.
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 10 decembar 2012 00:25
Arsenije Stanković
Gde je izlaz 4.
(4)De fakto razdvojiti izvršnu, sudsku i zakonogavnu vlast u zemlji. Ovo znači da se uvede vladavina ustavnosti i zakonitosti kao osnove uspešnog funkcionisanja demokratskog društva.Bez poštovanja ovog principa nema ništa. Ovo znači da službe bezbednosti mogu imati samo jednog "boga" iznad sebe-volju naroda izraženu kroz Ustav i zakone. Niko, ama baš niko ne sme da naređuje službama šta da rade. Da kontroliše, da. Da usmerava, ne.(5)Razdvojiti stranačke interese od državnih.Državni interesi su spoljna i unutrašnja politička, vojna, policijska i strateška ekonomska pitanja zemlje;(6)Razvijati vojnu i ekonomsku saradnju sa osvedočenim prijateljima Srbije. Ne pričati na sav glas šta radimo! Ne utrkivati se izjavama!Političare bih pozvao na obuku o uspešnosti "sive propagande".
Naravno, ovo su samo "iskrice" za razmišljanje gde je izlaz. Problem je mnogo složeniji nego što ovaj portal omogućava. Ali"pametnom čoveku i zvuk kutije šibica je simfonija".A onim drugima...?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner